Questa fattura è un esempio: puoi discutere la tariffa desiderata con il rivenditore e concordare un'offerta di leasing individuale.
Porsche 911Carrera 2 Targa by Singer
€ 752.000,-1
Negoziabile
ND
Pubblicità - Esempio di Finanziamento
Pubblicità
Chilometraggio
5.309 km
Tipo di cambio
Manuale
Anno
05/1991
Carburante
Benzina
Potenza
294 kW (400 CV)
Venditore
Privato
Acquista con fiducia
Storia del veicolo
Stai pensando di comprare questa Porsche 911? Chiedi la targa al venditore e controlla con CARFAX incidenti e danni pregressi, chilometraggio, revisioni ed altre informazioni.
Scopri di più!Finanziamento
Pubblicità - Esempio di Finanziamento
Finanziamento mensile
Prestito Flessibile
Zero Spese accessorie
100% online
Dati di base
- Carrozzeria
- Cabrio
- Tipo di veicolo
- Usato
- Trazione
- Posteriore
- Posti
- 4
- Porte
- 2
Cronologia veicolo
- Chilometraggio
- 5.309 km
- Anno
- 05/1991
- Tagliandi certificati
- Sì
- Veicolo non fumatori
- Sì
Dati tecnici
- Potenza
- 294 kW (400 CV)
- Tipo di cambio
- Manuale
- Cilindrata
- 3.998 cm³
- Marce
- 6
- Cilindri
- 6
Ambiente
- Carburante
- Benzina
Colore e interni
- Colore
- Verde
- Colore finiture interne
- Grigio
Descrizione del veicolo
Finished in Onyx Green Metallic over light gray Quito leather, the “Niseko Commission” is powered by an Ed Pink-built 4.0-liter flat-six that drives the rear wheels via a close-ratio six-speed manual transaxle with a limited-slip differential. Additional features include carbon-fiber body panels, individual throttle bodies, Öhlins adjustable shock absorbers, Brembo cross-drilled and ventilated disc brakes with black calipers, staggered-width 17” Fuchs-style forged aluminum wheels with Champagne Nickel spokes, 24k-gold-plated badging, four-way adjustable Recaro sport seats, Torre del Lago Nubuck interior accents, air conditioning, and power windows.
The cabin is trimmed in light gray Quito leather with leather-weave inserts over four-way adjustable Recaro front sport seats and rear seats, while matching woven leather covers the door panels and rear side panels. Torre del Nago Nubuck trim covers the door caps, dash, rear shelf, A- and B-pillars, targa hoop, and roof, while the center tunnel, sills, and rear surfaces are finished in Onyx Green. Additional features include an African Blackwood shift knob, piano-black front seatbacks, black square-weave floor mats, matte black drilled footboards and pedals, a 24k-gold-plated Singer dash badge, nickel-color “everything is important” sill script, air conditioning, power windows, a Porsche Classic navigation radio, and diamond-stitched leather trim in the front compartment.
The air-cooled, naturally aspirated flat-six was rebuilt to a displacement of 4.0 liters by Ed Pink Racing Engines of Los Angeles, California, and it was rated by Singer at 400 horsepower and 315 lb-ft of torque. Custom components are said to include the crankshaft, pistons, cylinders, connecting rods, camshafts, cylinder heads, oil pump, and intake system, the latter of which features a ceramic-coated plenum atop individual throttle bodies.
The cabin is trimmed in light gray Quito leather with leather-weave inserts over four-way adjustable Recaro front sport seats and rear seats, while matching woven leather covers the door panels and rear side panels. Torre del Nago Nubuck trim covers the door caps, dash, rear shelf, A- and B-pillars, targa hoop, and roof, while the center tunnel, sills, and rear surfaces are finished in Onyx Green. Additional features include an African Blackwood shift knob, piano-black front seatbacks, black square-weave floor mats, matte black drilled footboards and pedals, a 24k-gold-plated Singer dash badge, nickel-color “everything is important” sill script, air conditioning, power windows, a Porsche Classic navigation radio, and diamond-stitched leather trim in the front compartment.
The air-cooled, naturally aspirated flat-six was rebuilt to a displacement of 4.0 liters by Ed Pink Racing Engines of Los Angeles, California, and it was rated by Singer at 400 horsepower and 315 lb-ft of torque. Custom components are said to include the crankshaft, pistons, cylinders, connecting rods, camshafts, cylinder heads, oil pump, and intake system, the latter of which features a ceramic-coated plenum atop individual throttle bodies.
Valutazione del prezzo
Per i veicoli immatricolati prima del 1994 non è possibile fornire informazioni significative sul prezzo, essendo il loro valore influenzato dai fattori più diversi.
Leasing
Offerta di locazione esclusiva da null
Costi una tantum
- Acconto
- € 0,-
- Costo del trasferimento
- € 1.149,-
- Costo di registrazione
- Enthalten
- Totale, unico
- € 1.149,-
Dati generali
- Importo totale della locazione
- € 17.127,18
- Tipo di contratto
- Kilometerleasing
- Chilometraggio p.a.
- 5.000 km
- Fattore di locazione
- 0,86
Spese mensili
- Durata
- 27 Monate
- Quota mensile
- € 634,34
Informazioni aggiuntive
- Più km costi
- € 0,1111
- Risarcimento per meno km
- € 0,0741
CONSIGLIO
Mediazione creditizia BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Venditore
PrivatoContatti
- IVA deducibile
- Prezzo rivenditore
- Queste informazioni sono fornite dal fornitore del certificato.
- Prezzo finale offerto al pubblico, comprensivo di IVA, non vincolato all’acquisto di un finanziamento, a permuta o rottamazione. Passaggio di proprietà e IPT esclusi.
- Per rata si intende l’importo mensile indicativo relativo all’esempio di finanziamento pubblicizzato. Invitiamo il consumatore a leggere con attenzione il messaggio pubblicitario. Il consumatore può valutare diverse forme di pagamento e/o di finanziamento rivolgendosi all’inserzionista o ad altri istituti finanziari.